"Slovenská pošta rozšírením siete BalíkoBOXov zvyšuje kvalitu
služieb, klientom ušetrí čas a zlepší ich pohodlie. V 1. polroku sieť
rozšírime na 240 BalíkoBOXov," uviedol Guzi. V samoobslužných
výdajných boxoch si môžu zákazníci vyzdvihnúť expresné zásielky či
balíky doručené Slovenskou poštou i partnerskými spoločnosťami.
Prostredníctvom 75 BalíkoBOXov, ktoré po novom pribudli do siete
samoobslužných výdajných miest Slovenskej pošty, môžu zákazníci tiež
bezplatne vrátiť tovar do e-shopu, podať online predplatenú zásielku
zaplatenú vopred prostredníctvom elektronického podacieho hárku či
mobilnej aplikácie a tiež podať balík.
Služby samoobslužných výdajných miest poskytujú aj viaceré kuriérske
spoločnosti. Kuriérska spoločnosť Packeta má v ponuke vyše 1500
samoobslužných boxov po celom Slovensku, prostredníctvom ktorých možno
zásielku nielen vyzdvihnúť, ale aj poslať. Samoobslužné výdajné boxy má
aj e-shop Alza či kuriérska spoločnosť GLS.